Meer info

Jean Sprimont, Senior digital marketing consultant

Referentiëring is dood.
Lang leve referentiëring!


Als u een website zoekt, is de kans groot dat u daarvoor een zoekmotor gebruikt. Referentiëring (SEO - Engine Optimisation) op de zoekmotoren is een van de hoekstenen in de customer journey die nochtans vaak onvoldoende aandacht krijgt in de digitale marketing. Hoe kan deze krachtige tool optimaal ingezet worden en wat zijn de recentste trends op dit vlak?

Met zijn diploma in wetenschap en technologie dat hij behaalde aan de universiteit van Rijsel I, beschikt Jean SPRIMONT over meer dan vijftien jaar ervaring in de digitale marketing. In 2003 creëerde hij zijn eigen webbureau (Media*A) en vervolgens bedacht hij de start-up Le Petit Moutard die hij in 2012 verkocht aan de Franse groep Hi-Media.

In 2019 liet hij zijn bureau over aan Paf! Communication, waar hij vandaag verantwoordelijk is voor het departement Digital Acquisition (SEO/SEA).
Eind 2019 herlanceerde hij ‘Mademoiselle’, een online leveringsdienst voor premium boeketten.

Onze Media- en Innovatiekapitein Edouard Cambier zal de lunch modereren.

Themalunch

55,00€ Inclusief BTW Leden   75,00€ Inclusief BTW Uitgenodigde niet-leden

Inschrijving

Share this Post: